sobota, 5 października 2013

Rozdział 6 "Casting"

Ten chłopak z parku zaczyna mnie już denerwować.Jeśli jeszcze raz będzie coś ode mnie chciał to nie ręczę za siebie.Gdy tak sobie szłam do domu to prawie walnęłam w jakiś słup na którym była przyczepiona zółta kartka.Przeczytałam ją.

                                   Casting
 Informujemy,że w dniu 08.07(poniedziałek) bjerzącego roku o godzinie 10.00 w teatrze Now World Symphony odbędzie się casting do młodzieżowego serialu Disneya "Austin i Ally". Poszukujemy ludzi uzdolnionych muzycznie i nie tylko! PAMIĘTAJ TY TEŻ MOŻESZ PRZYJŚĆ!

Postanowiłam,że może pójdę na ten casting.Co mi szkodzi? Spróbować zawsze można.
Oczami Ross'a
Nie rozumiem dlaczego ta dziewczyna mnie tak nie lubi.Przecież ja jej nic nie zrobiłem.Tak wciągnęły mnie te moje myśli,ze nie wiedziałem dlaczego tak nagle zaczęła mnie boleć twarz.Okazało się,że walnąłem twarzą w jakiś durny słup.Pewnie za niedługo będę miał śliwę pod pod okiem.Popatrzyłem na ten słup i  spostrzegłem przyczepioną na nim zółtą kartkę.Przeczytałem ją.Pisało na nim,że w poniedziałek jest casting do jakiegoś serialu."Hmm...może pójdę na ten casting."-myślałem wchodząc do domu.
-Jezus,Maria Ross.Z kim się biłeś?-zapytała mama.
-Ze słupem.
-Z kim?
-Ze słupem.
-Jakim znowu słupem?
-A z tym co stoi na chodniku.
-Jak się z nim biłeś?
-Nie zauważyłem go i na niego wpadłem. 
-Hahaha.
- Bardzo śmieszne. 
Oczami Laury
Weszłam do domu,zjadłam obiad i poinformowałam mamę o tym castingu.
-Mamo w poniedziałek o 10.00 odbędzie się casting do jakiegoś serialu.
-Tak?Może pójdziesz na ten casting?
-No nie wiem i tak pewnie by mnie nie przyjęli.  
-Córcia nie mów tak.Jesteś utalentowaną,piękną,młodą i mądrą dziewczyną.Dlaczego mieliby cię nie przyjąć? Ja wiem,że jak tam pójdziesz to na pewno dostaniesz jakąś fajną role.
-Na prawdę tak myślisz? 
-Tak.Na prawdę tak myślę.
-No to skoro ty tak uważasz to pójdę na ten casting.-powiedziałam i poszłam do swojego pokoju. Wyciągnęłam telefon i wykręciłam numer do Olivii.
O(OLivia):Słucham?
L(Laura):Liv możemy się spotkać całą paczką w parku o 14.00?
O:Pewnie,że możemy.To ja zadzwonię do reszty ok?
L:Ok.Pa.-rozłączyłam się.Zegarki wskazywały 13.30,więc postanowiłam już wyjść.
Oczami Ross'a
Tak jak co dzień wziąłem moją MP3 i położyłem się na łóżku.Nagle zadzwonił mój telefon.Dzwoniła Kirsley.
R(Ross):Słucham?
K(Kira):Hej kotku.Czy miałbyś ochotę iść ze mną do jakiejś restauracji na randkę?
R:No pewnie.
K:No to super.Przyjdź po mnie o 15.00.To pa kicia.
R:OK pa.-rozłączyłem się.Tak na prawdę to niem ochoty nigdzie wychodzić,ale nie chciałem sprawić jej przykrości.
Oczami Laury
Na miejsce dotarłam punktualnie.Moi przyjaciele już tam byli.Powiedziałam im o castingu.Udało mi się ich namówić na to żeby poszli tam ze mną.Wiem,że każde z nich gra przyjemniej na jednym instrumencie,że pięknie śpiewają i tańczą.Oni są po prostu do tego stworzeni i na pewno jak wezmą udział w tym castingu to dostaną jakąś rolę.
__________________________________________________
Witam was po długiej nieobecności.Wiem nieźle zaniedbuje moje blogi,ale to głównie przez szkołę.Niestety rozdział znowu mi się nie podoba. Jest jakiś taki dziwny i nudny no,ale przecież tak to jest jak się pisze coś na siłę.Rozdział na blogu o Auslly prawdopodobnie pojawi się jutro,ale nic nie obiecuję.A  jeśli chcecie się jakoś ze mną skontaktować lub o coś zapytać to piszcie do mnie na założonym przeze mnie gg specjalnie dla was.Oto mój numer 48785946 nazywam się: <3Love<3
Za wszystkie wejścia i komentarze z góry dziękuję.
Natka =3
 I pioseneczka:

7 komentarzy:

  1. Oh myślałąm, że się nie doczekam... super, jednak czekam aż wszystko się rozkręci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie super. ;) Tak samo jak Weronika czekam aż wszystko się rozkręci. :)
    Czekam na next. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Award. Szczegóły tutaj: http://story-about-raura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. MM normalnie nie mogę doczekać się nowego rozdziału :)
    To wszystko jest wspaniałe :**
    Kocham i czekam na nn :**

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na next!! BOSKI rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  6. UWAGA #R5ers!
    W środę (16.10) o godzinie 18.00 na twitterze odbędzie się akacja #R5ComeToPoland. Musimy się sprężać, bo 23 października mają być wybrane państwa do trasy koncertowej w przyszłym roku, a my MUSIMY być wśród nich! Proszę, zachęcacie innych do tego spamu, podawajcie dalej, piszcie o tej akcji na tt albo blogach, SPAMUJCIE. Akcja musi się udać, to jest nasza szansa! Do dzieła! Liczę na was #R5family!

    SKOPIUJ I PODAJ DALEJ, TO NIE JEST TRUDNE, A JA BĘDĘ OGROMNIE WDZIĘCZNA <3

    OdpowiedzUsuń