wtorek, 3 września 2013

Rozdział 3 "Najwspanialszymi ludźmi na świecie są przyjaciele"

Oczami Laury
Posiadać przyjaciół to jest po prostu coś cudownego.Jestem taka szczęśliwa.Tak bardzo się cieszę,że wróciłam do Miami.Mój wujek otworzył wytwórnię płytową i powiedział,że jak ludzie będą słuchać moich piosenek to wyda moją płytę.A wracając do moich przyjaciół to zmienili się nie do poznania.Oprowadzili mnie po całym Miami.Muszę przyznać,że sporo się tu zmieniło od mojego wyjazdu.Wybudowali nowe kino,akwapark i dużo nowych sklepów z ciuchami.Chodziliśmy tak z cztery godziny,ale nigdzie nie spotkaliśmy Ross'a.Nie miałam odwagi spytać się moich przyjaciół czy wiedzą coś na temat tego blondyna.Pewnie jak bym się ich o niego spytała to by mnie wyśmiali,więc wolałam nie pytać.Nigdy im nie powiem co stało się równe trzy lata temu.Z moich rozmyśleń wyrwała mnie Olivia.
-Laura jutro musimy ci przedstawić naszego nowego kumpla Christophera Jons.To na prawdę miły i fajny chłopak.Pokazaliśmy mu twoje zdjęcia i chyba wpadłaś mu w oko.
-Ta? To fajnie.-powiedziałam bez entuzjazmu.
-Coś ty taka dzisiaj nie w sosie? -zapytała Sel.
-Jestem taka jak zwykle.
-No właśnie widać.-powiedziała sarkastycznie Raini.
-Czy możemy zamknąć ten temat?-zapytałam.
-Jeśli tak bardzo tego pragniesz to tak.-tym razem odezwał się Calum.
Gdy wróciłam do domy była 22.00.W salonie czekali już na mnie rodzice.
-Gdzie tyle byłaś? Wiesz która jest godzina?-wskazała palcem na zegarek mama.
-Mamo weź wyluzuj są wakacje.
-My wiemy,ze są wakacje,ale mogłaś nas poinformować o której godzinie wrócisz.-powiedział tata.
-Oj no przepraszam was.Zagadałam się z Olivią Seleną,Raini,Calum'em i Noah'em.Proszę nie dawajcie mi szlabanu.
-Ze względu na to,że długo nie widziałaś się ze swoimi przyjaciółmi nie damy ci kary.-powiedziała mama.
-Dziękuję.-przytuliłam się do nich.
-No dobrze,a teraz idź już spać.-rozkazała mama i już po chwili znalazłam się w swoim pokoju.Weszłam jeszcze do łazienki żeby się wykąpać i przebrać w piżamę.Gotowa do spania położyłam sie na łóżku.Nie wiem czemu,ale nie mogłam zasnąć.Przewracałam się z boku na bok.Myślałam głównie o Ross'ie i moich przyjaciołach. Dlaczego nigdzie nie spotkałam Ross'a i dlaczego moi przyjaciele chcą mnie zeswatać z jakimś chłopakiem? Tyle pytań,a zero odpowiedzi.Po długich męczarniach w końcu zasnęłam.Obudziłam się o 9.30.Zeszłam do kuchni na śniadanie.Po zjedzeniu całego posiłku poszłam do łazienki.Umyłam białe zęby,pierwszy raz od wielu lat pokręciłam włosy,pomalowałam się i na sam koniec ubrałam się.Wyglądałam tak: http://www.polyvore.com/elegance_with_hint_slack/set?id=94601143 
Zeszłam na dół  do salonu.Tam zastałam moją dwunastoletnią siostrę która płakała.
-Co się stało kochana?-zapytałam z czułością po czym ona się we mnie wtuliła.
-No bo moje przyjaciółki się ode mnie odwróciły.
-Dlaczego?
-Powiedziały,że ja je kiedyś zostawiłam to one mi się teraz za to odwdzięczą.
-Oj nie płacz kochanie.One nie są ciebie warte.Na pewno znajdziesz sobie inne lepsze,przyjaciółki.
-Tak myślisz? 
-Tak.Jesteś wspaniałą dziewczyną i jak przyjdziesz do szkoły to na pewno każdy będzie chciał się z tobą przyjaźnić.
-Dziękuje ci Laura,ze mnie wspierasz.
-Nie ma za co.W końcu od czego ma się starszą siostrę?
-Jeszce raz ci dziękuję i pa.-powiedziała wychodząc z salonu."Ach te dwunastolatki". Była już 11.00,więc poszłam poinformować mamę iż idę się przejść.
___________________________________________________
I jak wam  minął drugi dzień szkoły? Mi nawet fajnie bo jeszcze dzisiaj nie miałam lekcji.Co do rozdziału to moim zdaniem jest trochę nudny ponieważ nic się w nim nie dzieje.Następny rozdział postaram się dodać jutro,ale nie obiecuję.Ten rozdział dedykuję: 
Kasi_Kocha_Leo
Alexis Lynch 
Adriannie Dunst
Paulinie Gdaniec
Julli Verdas
Karolinie Nowak
Za wszystkie komentarze i wejścia z góry dziękuję.
Natka =3


5 komentarzy:

  1. O MATKO DZIĘKUJE ZA DEDYKACJĘĘ ! : ** CUDOWNY ROZDZIAŁ CZEKAM NA NEXTA !! :****

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeja dziękuję za dedyk. Nie mogłam się doczekać. Cudowny. Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział. Warto było tyle czekać. I ten rozdział nie jest nudny tylko jazdowski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za dedyk !! :*** rozdział boski !!! Pisz szybciótko nexta <333

    OdpowiedzUsuń